Пазарът на ноутбуци има ключово значение за стратегията на Asus в технологичната индустрия и компанията вече работи над няколко нови, атрактивни лаптопа, с които да разшири позициите си в този сегмент. Тайванската компания също така си постави амбициозната цел да се превърне в третия най-голям производител в него през следващата година. Прогнозите на Asus предвиждат тя да успее да достави поне 22.1 млн. модела за този период, което е с 10% повече от 18.8 млн. продажби през 2014г., предаде Digitimes.
Компанията ще насочи вниманието си предимно към бюджетните устройства от Transformer Book, EeeBook гамите, а също и достъпните си хромбуци. От своя страна това e набиращата скорост пазарна ниша, в която тя се конкурира с компании като Samsung, Acer, НР и Lenovo. Според първоначалните планове тези устройствата от тези продуктови категории ще генерират поне 30% от продажбите ѝ на лаптопи през следващите 12 месеца.
Asus подготвят премиерата на нови ноутбуци с традиционен форм фактор, които ще се отличават с достъпна цена, за да отговорят подобаващо на голямото търсене сред потребителите на подобни лаптопи. По всичко личи, че конкуренцията в този сегмент ще е доста ожесточена през 2015г., когато ни очаква премиерата и на новите модели на водещите компании с мощни Core M процесори на Intel. Предстои да видим дали Asus ще успеят постигнат амбициозните си цели в пазара на лаптопи през следващата година.
Discussion about this post