Както вече ви уведомихме, Google – дъщерната фирма на Alphabet – за пореден път внесе промяна в логото си. Буквите са запазили цветовете си от преди, но шрифтът вече е санс серифен. Освен нова логото сякаш изглежда малко по-закачливо от преди, което вероятно се дължи на по-заоблените форми. Обърнете внимание, че типичното издължено малко „g” вече изглежда по коренно различен начин.
Какво, обаче, се крие зад това дизайнерско решение? Сайтът Cnet цитира публикация на Google, която обяснява функцията на новото лого, но тя вероятно е малко по-абстрактна, отколкото сте очаквали. По думите им, новото лого отразява истинската същност на Google – че ни помага независимо на какъв тип устройство го използваме – и ни показва как „магията на Google” работи за нас дори на най-малкия екран.
Според компанията, новото лого и изобщо новите елементи включени в услугите на Google отсега нататък ще ни показват точно как работят за нас. Спорно е дали всеки потребител ще „види” в това лого цялата магия, за която Google говорят. Факт е, обаче, че то изглежда по-модерно, навявава някакво чувство за комфорт и, да, така или иначе трябваше да бъде променено рано или късно.
Discussion about this post