Приложението Snapchat вече се радва на голяма популярност в глобален мащаб и постоянно разширява потребителската си база. Един от проблемите пред създателите му, обаче продължава да са възможностите да се увеличат и генерират повече приходи. Последните данни на TheWallStreetJournal сега разкриват, че Snapchat вече работят над нов бизнес модел, който да я превърне в още по-успешна компания.
Вместо да ни позволяват да извършваме допълнителни покупки в заглавието, както много други мобилни приложения скоро ни очаква премиерата на по-различна услуга. Нейното име е Snapchat Discovery и тя ще интегрира в профилите ни стрийминг с новини, които са допълнени и от рекламни съобщения. Компанията вече провежда преговори с поне 12 автори на съдържание, които да включат публикации и видео клипове в новата услуга.
По подобие на съобщенията, които сега изпращаме самите новини ще изчезват кратко след появата си, което е доста интересно решение. Snapchat Discovery може да е достъпна за потребителите още през ноември и ще позволи на потребителите само с едно движение на дисплея да скролват между съдържанието, което им предлага. Данните дори разкриват, че се обмисля възможността в нея да бъдат интегрирани дори филми и телевизионни шоута.
Discussion about this post