Вече ви информирахме, как Facebook ще продуцират собствени телевизионни предавания. Компанията инвестира сериозни средства в този проект и ангажира някои от най-големите автори на съдържание в индустрията.
Facebook вече има нова секция за оригинално видео съдържание, създадено от партньори на компанията, които ще спечелят 55% от приходите от рекламa, докато Facebook все още държи 45%. От днес ъпдейтът с раздела Watch ще започне да се разпространява за смартфони и настолната версия на социалната мрежа смао за малка група потребители в САЩ, но после ще е достъпно за всички потребители, съобщава techcrunch.
Чрез излъчване на оригиналното съдържание Facebook може да увеличи рекламните си приходи и да даде на потребителите основание да се връщат все по-често във News Feed за забавление, което не могат да получат никъде другаде. Функцията Watchlist пък ще ви позволява да се абонирате за нови епизоди от любимите си предавания.
Идеята на компанията е всеки от нас да използва социалната мрежа за достъп до подобни клипове и мултимедия, а не да ги търси в други онлайн платформи. Facebook се надяват този проект да им позволи най-накрая да се конкурират по-успешно с YouTube в сферата на видеото.
Още от Digital: Facebook започна тестове с добавена реалност на живо
Discussion about this post