Facebook възнамеряват много скоро да започнат да възпроизвеждат оригинално съдържание на някои от най-големите медийни брандове в профилите ни. Нова информация на анализатори от The Wall Street Journal потвърждават тези планове на компанията, както и, че новата функция ще се казва Instant Articles. Благодарение на нея потребителите ще могат да виждат в своите профили статии и материали от издатели като The New York Times, National Geographic, Buzzfeed и много др., предаде Engadget.
От своя страна новата функция се очаква да ускори скоростта за зареждане на новините в социалната мрежа, което ще се усети най-осезаемо от мобилните приложения. Facebook ще предоставят изцяло нова рекламна платформа на своите партньори, които ще могат да прибират 100% от приходите от маркетинг за себе си. Включването на Instant Articles със сигурност ще ни принуди да прекарваме повече време в своите профили от смартфони и таблетите си, което е и целта на Facebook.
Новата функция ще ни осигури достъп до интересно съдържание директно от емисията си с новини, което ще премахне необходимостта от зареждане на допълнителни линкове. В момента този процес отнема приблизително осем секунди, като Instant Articles се очаква да е на разположение до края на настоящия месец. При всички положения можем да кажем, че функцията има потенциала да превърне Facebook профилите ни в мащабна платформа за бързо и лесно откриване на интересно съдържание в интернет.
Discussion about this post