От Mashable съобщиха, че каталога на Ikea за 2013 година ще бъде с технологията за добавена реалност (от англ., ‘augmented reality’). Става въпрос за много нови функции, които ще позволяват на потребителите достъп от техните смартфони до филми, интерактивно преживяване и фото галерии.
От Ikea разказват във видеото как се е развила представата им за създаване на каталог от 1951 година насам, и как от печатно издание, каталогът на компанията се превръща постепенно в дигитален продукт. По този начин, потребителите могат да го разглеждат на своите iPhone, iPad, или устройства с Android OS.
Oт Ikea все още не са пуснали приложението за добавена реалност, което ще се ползва с предстоящия каталог, за който анализаторите очакват да бъде разгледан от около 211 милиона потребители от целия свят. Според Creativity Online една от функциите за добавена реалност ще е опцията за ‘рентгенова’ визия, която ще дава поглед от вътрешната страна на мебелите.
Ikea не е първата компания, която използва тази технология за свой каталог. Миналата година британската компания Tesco представи каталог, който даваше на потребителите достъп до 3D изображения на повече от 40 продукта посредством добавена реалност.
Discussion about this post