Съвременните мобилни устройства са многофункционални джаджи, които ни предоставят разнообразни възможности за комуникация, споделяне и откриване на информация в интернет. Всеки един смартфон или таблет, който можем да купим днес е плод на много изследвания и експерименти, които водещите компании в продължение на години провеждат преди да го представят на пазара. Анализатори от RWD сега публикуваха интересен доклад, в който ни разкриват колко пари харчат водещите брандове за бъдещите иновации в индустрията, предаде Neowin.
Според данните в него Samsung е компанията, която е отделила най-много финансови средства за научноизследователска и развойна дейност през настоящата година. Корейският гигант е инвестирал в бъдещи технологии цели $13.4 млрд., което е с 28% повече от същите резултати през 2013г. и представлява 6.4% от глобалните продажби на Samsung. Intel и Microsoft са следващите компании в престижния списък, които са изразходвали съответно $10.6 и $10.4 млрд. за научни изследвания.
От своя страна това е увеличение от съответно 4.6% и 6.1%, в сравнение със същите показатели, които те отчетоха през миналата година. Google пък са платили $8 млрд. за разработването на нови технологични иновации, което е ръст с 17.1%, но пък представлява 13.3% от приходите ѝ от продажби. Аmazon, IBM и Cisco са другите гиганти в индустрията, които попадат в тази класация, като инвестициите им в научноизследователска дейност са съответно $6.6, $6.2 и $5.9 млрд.
Discussion about this post