Facebook News Feed е интерактивен портал, който милиони потребители използват всеки ден, за да откриват най-интересното и актуално съдържание в интернет. Сега компанията отново промени своя портал с идеята да подобри качеството на публикациите, които виждаме на водещо място в емисията ни с новини и да ни спести ценно време. Нейните инженери са работили в тясно сътрудничество със своите потребители и цели да премахне нежеланите постове от News Feed, като ги замети с по-интригуващи история и събития, които вече са одобрени от десетки хиляди други хора във Facebook, предаде Mashable.
Новият алгоритъм вече ще обръща специално внимание на този рейтинг, когато индексира съдържанието в профилите ни, като още от днес компанията започва да ги интегрира към акаунтите на всички потребители. Taка News Feed вече ще показва съдържание, което не само бихме искали да видим в горната част на емисията ни новини, но и такива, при които е най-вероятно да искаме да кликнем, коментираме или споделим. Разбира се всеки от нас ще разполага с възможността да настрои акаунта си, за да вижда публикации от конкретни хора на водещо място в News Feed.
На пръв поглед това може да звучи като малка промяна в начина, по който работи социалната мрежа, но е от изключително важно значение за авторите на съдържание и собствениците на Pages страниците. Facebook предупредиха, че някои от тях могат забележат спад в трафика на своите профили, заради новия алгоритъм и уточниха, че е добре да избягват подканването на потребителите да извършват определени действия, като кликване или споделяне на даден пост. По този начин News Feed няма да индексира негативно акаунтите им, което може да им позволи да запазят същия трафик, както досега.
Вижте пет начина да се погрижим за сигурността си във Facebook
Discussion about this post