Facebook обръщат специално време на рекламите, които показват в профилите ни, тъй като не е тайна за никого, че това продължава да е основния източник на приходи за компанията. Социалната мрежа сега публикува официално изявление, в което ни информира какви промени ни очакват в следващите дни в нейната рекламна платформа, като те са провокирани от идеята да можем по-лесно да виждаме и получаваме повече информация относно дадено събитие или кампания. Новият ъпдейт започва да се разпространява от днес и предоставя допълнителни възможности на рекламодателите да настройват и таргетират своите маркетингови послания, предаде VentureBeat.
По този начин те могат да добавят още информация, интерактивни карти и изображения към стандартния Carousel формат на рекламите в социалната мрежа, за да привличат вниманието на потребителите. Facebook вече са включили поддръжка за водещите реклами в десктоп версията на услугата, което ще позволи на повече хора да ги виждат, независимо дали използват смартфон или са на компютъра в офиса или дома си. Основната идея на тази актуализация е да позволи на рекламните партньори на компанията много по-ефективно да достигат с посланията си до точните хора, които търсят.
Потребителите не е нужно да отделят допълнително време да попълват онлайн формуляри, а само с няколко клика могат да демонстрират интереса си към дадена тема, продукт или кампания. Самите рекламодатели вече могат да качват между три до пет изображения и да включват анотации към посланията си, които ще се виждат от нас преди да сме кликнали върху тях. Припомняме ви, че досега този тип реклами бяха достъпни само за мобилните устройства, но с този ъпдейт вече ще се показват и в уеб версията на социалната мрежа.
Вижте какво ще представляват временните профилни снимки във Facebook
Discussion about this post