Популярната услуга е изправена пред все по-сериозни предизвикателства. Все по-малко хора гледат продукциите на Netflix, което е сериозен проблем. Ситуацията се задълбочи допълнително от началото на годината досега. Вече ви информирахме защо Netflix изгуби почти 1 млн. потребители.
Неочакваната ситуация и промените в нагласата на потребителите, дори накара Netflix да търсят алтернативни решения. Компанията вече потвърди, че работи над нов план на услугата, който ще възпроизвежда реклами. Този проект вече набира сила, като Microsoft е първият официален партньор на инициативата.
Конкретните параметри все още не са известни, но вероятно Netflix ще разкрият повече информация преди края на годината. Новият план ще е свързан с някои важни ограничения от стандартната версия на услугата. Информация от кода на приложението разкрива, че абонамента с реклами няма да предлага опция за гледане онлайн.
От Netflix провеждат вътрешни тестове и още не са взели окончателното решение за възможностите и цената на новия план. Тепърва ще се преговаря и с филмовите студия относно условията за лицензиране на съдържанието им. Интеграцията на реклами в стандартния план се очаква да накара повече хора да преминат към премиум абонамент.