Според едни мъдри думи, очите казват всичко. Може би точно тази сентенция е била водеща когато група инженери решават да създадат технология за следене на погледа. Благодарение на нея можем да кажем с абсолютна точност какво казват очите, докато гледат тези изображения.
Ако отделите време да разгледате галерията, предоставена от Business Insider, не само ще разберете как влияе или не влияе една снимка на хората, но и как вашите реакции се сравняват с тези на останалата част от хората по света.
1. От тези четири актьори от „Game of Thrones“, хората предпочитат да гледат най-вече Николай Костер-Валдау (Джейми), след това Кит Харингтън (Джон), Ричард Мадън (Роб) на трето място и почти не поглеждат към Педро Паскал (Оберин).
2. От четирите актриси в „Game of Thrones“, хората гледат най-вече Емили Кларк (Денерис), след това Натали Дормър (Марджери), на трето място Лена Хеди (Церсей) и Софи Търнър (Санса) на последно място.
3. В тази реклама на автомобил, хората гледат повече Джеймс Франко отколкото колата.
4. Само 72% от зрителите успяват да открият познатия герой Уолдо. Това им отнема средно по 2,5 секунди.
5. Хората гледат Дженифър Анистън и лозунга, но не и продукта или марката в тази реклама.
6. Едно от малкото неща, които са по-ангажиращи от човешко лице са резултатите от автоматичното запълване на Google.
7. Хората обичат да гледат повече жените знаменитости, отколкото известните мъже.
Discussion about this post