Apple и Samsung ще продължат да бъдат доминиращите брандове в пазара на смартфони през настоящата година. Двете компании имат милиони фенове по цял свят, а новото им поколение устройства е сигурна гаранция, че техния брой ще продължи да расте и за в бъдеще. Компанията Lickester използва специално разработен софтуер, за да проследи и анализира над 1,2 млн. натискания на бутона Like във Facebook oт собствениците на джаджи с логото на Apple и Samsung, съобщава businessinsider.
Интересните резултати от нейното изследване показват любопитни подробности за потребителите, избиращи едната компания пред другата, както и основните разлики между тях. Любимите телевизионни шоута на феновете на Apple са „The Simpsons”, “Two and a Half Men” и „Bing Bang Theory”, докато преобладаващата часто от привържениците на Samsung предпочитат „Family Guy”. Музикалните предпочитания също ги разделят, като потребителите симпатизиращи на корейския бранд проявяват най-голям интерес към Eminem, докато феновете на Apple фаворизират Адел.
Една от малкото области, в които потребителите и на двете компании споделят еднакво мнение е по отношение на облеклото, където Victoria's Secret е най-любимия бранд. Ако сте фен на Apple е по-вероятно да харесвате забавната поредица „Мr. Bean”, а също и филмите за „Horry Potter”, докато при Samsung потребителите предпочитанията им са към „Toy Story” и популярната верига “Starbucks”. Странно или не се оказва, че клиентите на корейския гигант харесват повече iTunes, отколкото тези на Apple.
Discussion about this post