Новото поколение HTML, което обещава да промени изцяло възможностите на интернет пространството, се приема с одобрение от почитателите на видеото. Според BusinessWeek и GigaOm Flash най-сетне има достоен конкурент, който дори може и да надвие лидера. HTML5 със сигурност има потенциал за това.
След като Apple реши да въведе поддръжка за HTML5 в своя таблет iPad, сега и редица други компании се подготвят за същото. Решенията им несъмнено са стимулирани и от факта, че според MeFeedia, потребителите, участвали в нейното проучване, са гледали с 25% повече HTML5 видео отколкото Flash. И нещо повече, 70% от тях не са възнамерявали да се върнат към Flash, когато желаните от тях видео материали се появят и в този стандарт.
HTML5 се превръща и в предпочитаният избор за мобилните устройства. А самите мобилни джаджи започват да взимат все по-голяма част от ежедневието на потребителите. Според MeFeedia участниците в проучването й са гледали видео на своите iPad-и 2.75 пъти повече отколкото на PC. Така бъдещето на Flash изглежда доста по-несигурно.
Discussion about this post