Google прекратиха актуализациите на своите приложения за iOS още преди края на 2020г. Причината за необичайното поведениe на компанията са нови изисквания в App Store, които бяха въведени през декември. Компанията подканва разработчиците да започнат да информират за данните, които приложенията събират за активността на своите потребители.
Собствениците на iPhone могат не само да видят всички активни разрешение, но също така да спрат споделянето на информация с определени програми. Новите тагове са добро решение за крайните потребители, но предизвикаха негативни коментари на много големи компании, сред които Facebook и Google.
Това не е изненадващо, тъй като и двата технологични гиганти разчитат на таргетирането на реклами като основен източник на приходи. Ситуацията дори ескалира, тъй като Google продължават да не ъпдейтват приложенията си за iPhone от началото на годината досега.
През последните седмици Google дадоха индикация, че ще се съобразят с т.нар. „Privacy Labels“ и скоро ще предоставят ъпдейти на своите приложения за iOS. Редовните актуализации освен нови функционалности предлагат и последните протоколи за сигурност.
Дългоочакваните актуализации на Google вече започнаха да се разпространяват в App Store. Описанията в онлайн магазина показват, че някои от най-популярните заглавия на компанията са били ъпдейтнати през последните дни. Сред тях са Google Slides, Docs, Sheets и Calendar.
Други приложения като YouTube, YouTube TV, YouTube Music, Google Tasks и Google Podcasts също вече бяха актуализирани в App Store. В кратки срокове цялото портфолио от приложения на Google за iOS ще получат ъпдейти.
Oще от Digital: Google ще използват нова технология за показване на рекламите в iOS 14
Discussion about this post