Въпреки популярността на мобилните джаджи и ултратънките лаптопи много потребители продължават да използват класически компютри, за да свършат ежедневната си работа. Големите им монитори, достъпните цени и мощният хардуер са комбинацията от характеристика, която продължава да привлича вниманието ни към тях. Анализатори от Digitimes Research сега публикуваха новите си статистически данни, разкриващи как се е развил пазара на компютри от типа всичко в едно.
Докладът им разкрива, че продажбите на тези устройства в глобален мащаб ще достигне нива от 13.3 млн. броя до края на 2014г. От своя страна това е ръст от 8.8% на годишна база, като така моделите от типа всичко в едно ще представляват 9.4% от всички персонални компютри на пазара. Конкуренцията за доминация в този сегмент е доста ожесточена през последните месеци, като той се оглавява от Lenovo, които реализират 30.5% от продажбите.
Технологичният гигант Apple заема втора позиция с популярното си портфолио от iMac устройства и разполага с дял от 30.1%. HP, Dell и Acer допълват челните пет места, като са отчели съответно 16.5%, 6.8% и 4.5% от глобалните доставки за годината. Ще е интересно да видим дали Lenоvo могат да продължат да бъдат най-големия производител на компютри от типа всичко в едно и през следващите 12 месеца.
Discussion about this post