Ако сте собственик на компания има не малко неща, за които трябва да мислите всеки ден, така че навярно ще оцените помощта на CIO. Интернет медията обръща вниманието ни към 7 инструмента за управление на онлайн репутацията на фирмите.
Има няколко компании, които предлагат безплатни и платени онлайн услуги в помощ на бизнеса, но в списъка по-долу ще намерите само най-популярните услуги. Може да погледнете и тези 8 полезни съвета за бизнес потребителите в Google+, както и тези 5 начина да споделите бизнес презентация от смартфона си. И двете статии ще са полезни не само на собствениците на компании, но и на служителите, които имат нужда от съвет в работата си.
1. Google Alerts
С Google Alerts може да следите в мрежата за интересно ново съдържание, а компаниите може да използват услугата за получаване на автоматични сигнали всеки път когато името на фирмата им или името на продукта който предлагат бъде споменато в мрежата.
2. Brand Yourself
Brand Yourself е услуга, която ще ви помогне да управлявате онлайн репутацията на вашата фирма, дори ако не разполагате с много опит със SEО. Тук ще намерите полезни препоръки за неща, които може да направите, за да оптимизирате вашия сайт, така че той да се показва по-нависоко в резултатите от търсенето. Има експерти които препоръчват и услугата Reputation.com.
3. ReviewPush, Sendible и Trackur
Трябва да използвате платформи, които ще ви помогнат да следите онлайн ревютата като ReviewPush, Sendible, Trackur както и всички други сайтове, специфични за вашата индустрия.
4. Google My Business
Google My Business предоставя информация за бизнеса ви, така че клиентите да могат да ви намерят, независимо какво устройство използват. Клиентите ви могат да изкажат мнение за бизнеса ви с отзиви, да харесат съдържанието ви с бутона +1 и да споделят в мрежата публикациите ви в Google+.
5. Social Mention
Social Mention е полезен унструмент, благодарение на който може да наблюдавате каква е вашата репутация в социалните медии. Това е безплатна услуга, която ви позволява да видите кой говори за вашата марка в социалните медии и с какво чувство. Social Searcher е друг безплатен инструмент, който може да ви помогне да следите какво се говори за вашата компания в социалните медии.
6. NameChk или KnowEm
Добре е да използвате услуги като NameChk или KnowEm, за да разберете дали някой не използва потребителско име, което е идентично или подобно на името на вашата компания. Това ще ви помогне да разберете дали името ви не се злепоставя по някакъв начин в социалните мрежи.
7. IFTTT
IFTTT предлага най-лесният начин да автоматизирате своето онлайн присъствие. Услугата помага на различните приложения и услуги да си комуникират едни с други и по този начин да се автоматизират различните задачи. Това е изключително лесна за използване програма, която може да ви спести наистина много време. IFTTT ви позволява да настроите потребителските процеси и автоматично известяване в допълнение към Google Alerts.
Discussion about this post