Teхнологиите промениха изцяло начина, по който се забавляваме, особено когато сме в движение. Смартфоните са винаги с нас и са подходящ начин да играем любимите си заглавия дори при дълго пътуване. Именно това е причината анализаторите да отчитат все по-високи приходи за гейминг в този пазарен сегмент. Така например приходите в категорията „мобилен гейминг“ са достигнали до внушителните $68.5 млрд. през изминалата година. Около $54.9 млрд. са генерирани от смартфони, като таблетите добавят още $13.6 млрд.
Пазарните наблюдатели са убедени, че тези процеси имат дългосрочен характер и ще имат силно влияние в индустрията поне до края на 2022г. Колкото повече пари отделят собствениците на смартфони за игри, толкова по-ниска е тази стойност при персоналните компютри, което не е изненадващо. Приходите от видео игри са достигнали до $152.1 млрд. през 2019г., като се очаква цифрата да се увеличи до $164.6 млрд. края на 2020г. и след това да се покачи до $178.2 през 2021г. и $196 млрд. в края на 2022г., съобщава gsmarena.
Едва ли е изненадващо, че най-много приходи генерират устройствата с iOS. Въпреки това анализаторите предвиждат Android да стане по-печеливша платформа преди 2023г. Потребителите отделят най-много средства за покупка в самите приложения, което генерира около 40%, докато 30% от тях са за видео реклами. В следващите месеци се очаква добавената реалност да генерира повече приходи от виртуалната реалност, както и да продължи да привлича повече потребители към тази технология.
Още от Digital: Имат ли бъдеще стрийминг услугите в сферата на гейминга
Discussion about this post