В извънредна ситуация като сегашната, почти всички хора по света или по-точно отговорната част от тях, стоят зад сигурните стени на дома си и се пазят от COVID-19, намалявайки в глобален мащаб възможността от разпространение на заразата.
Както СЗО (Световната Здравна Организация) съветва, най-доброто което можем да направим, за да спрем пандемията е да си останем вкъщи. Наравно с това да спазваме повишена лични хигиена, част от която е правилното миене на ръцете със сапун или дезинфектант, за което Digital.bg вече публикува тематично изследване.
Докато спазваме карантината обаче, трябва да продължаваме да сме социални и да общуваме с близки и приятели. В същото време, трябва и да продължаваме да работим, за да имаме приходи с които да се изхранваме. Тук на помощ идва онлайн комуникацията, която под различни форми е възможна благодарение на различни приложения, които днес стават все по-популярни.
Заедно с популярността обаче се появяват и различни проблеми. Като например факта, че популярността на Zoom предизвика реакции от страна на Microsoft, в резултат на което приложението беше забранено в американските училища. Сходна е съдбата му и в Китай и Германия, където заради проблем със сигурността Zoom също беше забранен.
Добри новини обаче има при една друга компания с подобен продукт за групова комуникация. В статия на официалната си страница, Google синтезират всички положителни качества на своя Google Meet и акцентират, че приложението за провеждане на видео разговори е доста по-надеждно и сигурно в сравнение с алтернативите си.
В презентацията им спокойно можем да обединим в едно Google Hangouts и Google Meet в общо Hangouts Meet. Реално все още официално изявление до потребителите на услугите на Google не е публикувано, но от това което четем до момента в Google се подразбира, че подобна промяна предстои.
Това се потвърждава и от факта, че пред Android Police, Google споделят, че предстои да се появи нова марка която да замени Hangouts Meet и тя ще бъде Google Meet.
Както вече знаем на базата на други ребрандирания на големи брандове и услуги – това е доста дълъг процес, който се случва постепенно. Със сигурност освен ребрандирането, потребителите на Google ще получат и някои нови допълнителни функционалности към услугите, които са използвали до този момент.
Discussion about this post