LinkedIn представиха нова функция, която е разработена да направи профилите ни още по-полезни за всички нас. Нейното име е Trending Storylines и представлява предварително селектирана емисия от новини, която е съобразена с вашите интереси и нещата, които харесвате. Самият подбор на съдържание представлява комбинация от софтуерни алгоритми и екип от редактори, които внимателно избират публикациите. Всяка емисия е персонализирана за съответния потребител.
Това означава, че ако проявявате интерес към технологиите например ще получавате информация за нови открития в тази сфера, а ако се занимавате с финанси ще виждате неща свързани с глобалната икономика, борсите и финансовите пазари. Всяка една история си има индивидуален хаштаг, позволяващ да я споделяте или да виждате мненията на други потребители, предаде Mashable. Предвидени е и специална секция от новини на хората, които следите в LinkedIn.
От компанията предвиждат за в бъдеще да разширят обхвата на тази функция и да ни позволят сами да избираме темите, които ни интересуват. По този начин LinkedIn искат да се превърнат не само в платформа за откриване на работни позиции, но и в социална мрежа и водещ източник на новини за потребителите. Trending Storylines е полезно нововъведение, което може да ни накара да прекарваме още повече време в своите профили.
Вижте защо трябва да внимаваме какви хора добавяме в LInkedIn профилите си
Discussion about this post