Музикалната услуга на Apple предлага разнообразен каталог от албуми на най-популярните изпълнители в индустрията. Според официалните данни над 17 млн. потребители използват активно Apple Music. Teхнологичният гигант планира да предприеме интересни промени, които да направят услугата по-атрактивна за потребителите. От Apple обмислят да намалят цената за някои от абонаментните планове, за да я превърнат в по-сериозен конкурент на Spotify, която има потребителска база от над 40 млн. души.
Според последните данни на DigitalTrends от Apple планират да редуцират с около 20% цените на индивидуалните и семейните планове на своята услуга. В момента месечния абонамент за Apple Music е $10 и $15, но за в бъдеще потребителите ще бъдат таксувани съответно $8 и $13. Традиционните планове за студенти ще продължат да са достъпни за $5 на месец. Oчаква се по-евтините абонаментни планове да влязат в сила навреме за празничния сезон в края на годината.
Аpple планират да изненадат милионите си фенове с допълнителни коледни промоции през декември. Конкуренцията в сферата на музикалните услуги е доста ожесточена. Google и Amazon също предлагат подобни продукти на своите потребители. Данните на анализаторите показват, че постепенно стриймването ще се превърне в основния източник до музикално съдържание в глобален мащаб. В заключение ще отбележим, че през последните три месеца Apple Music е генерирала с 24% повече приходи.
Discussion about this post