След като услугата Apple Music дебютира на пазара това принуди много други компaнии със сериозни амбиции в тази пазарна ниша да променят своята стратегия, за да се конкурират успешно с нея. Google вече представиха в края на миналата година бета версията на новото си музикално предложение YouTube Music Key и планират да разширят значително броя на потребителите, които могат да работят с нея в следващите месеци. Лично шефката на YouTube, Сюзън Войчички сега разкри повече детайли за плановете на компанията с новата си услуга, предаде BusinessInsider.
В своето изявление тя обясни, че досега тя е била достъпна само за ограничен брой потребители, тъй като са искали да използват обратната връзка с тях, за да подобрят възможностите на Music Key. Сюзън Войчички сподели, че Google възнамеряват да представят финална версия на музикалното си предложение до края на годината, като месечния абонамент за нея ще бъде около €9. Срещу тази сума потребителите ще имат постоянен достъп до богата колекция от съдържание в YouTube, а също ще могат да гледат видео клиповете на парчетата без досадните реклами.
Разбира се компанията е предвидила и полезна опция за слушане в офлайн режим, когато нямате достъп до интернет. Google смятат да разграничат своята музикална услуга от другите конкурентни предложения именно с възможността не само да слушате, но и да гледате клиповете на любимите ви песни. Ще е интересно да видим дали YouTube Music Key може да се превърне в най-успешната услуга за стриймване на музика, за сметка на Spotify и Apple Music.
Вижте как да гледаме YouTube видео в 4K резолюция с 60 кадъра в секунда
Discussion about this post