Adobe потвърдиха официално, че са се съгласили да купят компанията Magento в сделка, чиито параметри достигат до $1.68 млрд. Придобиването на този бизнес ще предостави на Adobe липсващото звено с сферата на електронна търговия и B2B/B2C базираните решения, допълвайки възможностите на платформата Experience Cloud. Купуването на Magento ще позволи на компанията да се конкурира много по-успешно със Saleforce, които имат силни позиции в сферата на онлайн услугите, маркетинга и продажбите в облака.
Припомняме ви, че преди две години Salesforce придобиха Demandware за $2 млрд., за да си осигурят достъп до сходен набор от функционалности, информира TechCrunch. Пазарните наблюдатели смятат, че купуването на Magento ще има много ползи за бизнеса на Adobе и ще им позволи да комуникират много по-добре със своите клиенти и да затворят цикъла на дигитална транзакция, който стартира със сегашните решения, които Experience Cloud вече предлага. Сделката ще сближи отношенията между Adobe и Microsoft.
Двете компании вече разкриха плановете си да си партнират в сферата на онлайн търговията и да разширят позициите си за сметка на Salesforce. Най-големият им конкурент в този сегмент генерира приходи от над $8 млрд. през 2017г. и очакват тази стойност да надхвърли $10 млрд. до края на 2018г. Решенията на Magento са насочени към SMB потребителите, докато Adobe е фокусирана изцяло върху бизнес средите. Това съчетание ще им позволи да предложат по-атрактивно и гъвкаво портфолио от онлайн решения, което отговаря на всички нужди.
Oще от Digtial: Аdobe и NVIDIA ще разработват технологии с изкуствен интелект
Discussion about this post