Apple е един от брандовете, които през последното десетилетие допринася в най-голяма степен за технологичните иновации. Компанията има милиони фенове по цял свят, които не спира да изненадва с новите си атрактивни продукти. Добър пример в това отношение е IPhone X, който видяхме само преди седмици. Консултантската компания Interbrand сега обяви, че за пета поредна година избира Apple за най-влиятелния бранд в световен мащаб, което е доста впечатляващо постижение, съобщава PhoneArena.
Конкретните данни разкриват, че днес стойността на търговската марка Apple се оценява на $184 млрд. Tова представлява ръст от 3%, спрямо миналогодишното издание на престижната класация. Едва ли някой ще остане изненадан, че на второ място в списъка попада Google, които отчитат два пъти по-висок ръст от 6% на годишна база, като бранда днес струва $141.7 млрд. Друго познато име от технологичната индустрия заема третата позиция и това е Microsoft, чиято марка вече се оценява на малко над $80 млрд.
Въпреки, че това е осезаемо по-ниска сума, в сравнение с Apple и Google от компанията могат да се похвалят с ръст в стойността на своята марка от 10%, спрямо 2016г. Coca Cola заема четвъртата позиция и така успява да изпревари други технологични гиганти като Samsung и Amazon. Те се оценяват на съответно на $56.2 млрд. и $64.8 млрд. Прави впечатление, че Facebook заемат едва осма позиция с $48.2 млрд. и така изпреварват друг IT гигант, а именно IBM, които са оценени на $46.8 млрд.
Вижте защо Apple е против други компании да използват плодове за свои лога
Discussion about this post