RIM официално обявиха финансовите си резултати за последното тримесечие и данните символизират по най-добър начин проблемите, пред които е изправена компанията. За периода продажбите на BlackBerry смартфони достигат нива от 11,1 млн. броя, а за сравнение през последните три месеца Apple реализира 37 млн. доставки в сектора. RIM също така обяви постъпления от $4,2 млрд., което представлява спад от 25%, информира knowyourmobile.
Изпълнителният директор на компанията, Торстен Хайнс потвърди, че RIM ще заложи на изцяло нова стратегия в пазара на смартфони, за да подобри присъствието си в него. Данните разкриват, че компанията ще фокусира бъдещите си планове предимно към бизнес потребителите, за да стимулира приходите си. Фактът, че някои от устройствата и не регистрират очакваните продажби и високата популярност на Android ОS и iOS в сектора са основната причина за това решение.
По традиция устройствата с логото на BlackBerry се възприемат положително от корпоративните среди в глобален мащаб. Хайнс сподели, че компанията планира да се възползва от своите предимства, вместо да се опитва да задоволи потребностите на всички потребители. RIM ще оптимизира усилията си, за да възвърне лидерската си позиция сред бизнес клиентите по цял свят, което вероятно означава, че повече няма да бъдат представяни смартфони BlackBerry разработени за обикновените потребители.
Discussion about this post