БТК Груп официално получи сртификат за управление на качеството в съответствие със стандарта ISO 9001:2000. Това стана ясно, вчера, 5 ноември, по време на церемонията по връчването на официалния документ. Сертификацията на „БТК” АД е под акредитация на Службата по акредитация на Обединеното кралство (UKAS) и е с обхват “Предоставяне на електронни съобщителни услуги, в това число фиксирана гласова услуга, предаване на данни, достъп до интернет и колокиране”.
Екип от 15 професионалисти от компанията, със съдействието на външни консултанти направиха възможно получаването на документа в изключително кратки срокове.
Сертификатът има за цел да ускори процеса по превръщането на БТК Груп в оператор за интегрирани услуги с една визия, обща стратегия и еднакъв подход към клиента. Мениджмънтът на компанията е определил своята политика по качеството, в съответствие с лидерската позиция, която БТК Груп заема на пазара на телекомуникационните услуги в България, както и с визията за дългосрочно развитие на компанията.
„Промяната на фокуса към клиентите е гаранция за развитието на компанията и основната стратегическа цел, която сертификат за управление на качеството ще подпомогне да изпълним”, обясни Бернар Москени, Главен изпълнителен директор на БТК ГРУП по време на събитието. Той лично получи престижния сертификат от Димитър Марикин, управляващ директор на SGS за югоизточна Европа.
Успешното придобиване на ISO 9001:2000 ще доведе до много предимства, които пряко ще се отразят на клиентите на БТК. Сред тях са поддържането на постоянно качество на продуктите и услугите в съответствие с нормативните изисквания, подобряването на отношенията между компанията и нейните доставчици и клиенти, както и международно признание за модела на управление на дейността.
***ISO 9001:2000 е един от най-популярните в света стандарти от серията ISO 9000. Изискванията му се спазват от над 776 000 организации в 161 държави. Стандартът се е превърнал в международен еталон за управление на качеството в бизнес отношенията. Целта му е да подкрепи организациите в стремежа им за „управление на качеството”.
ISO 9001:2000 се основава на осем принципа за управление на качеството, които могат да се използват от висшето ръководство като рамка за постигане на непрекъснато усъвършенстване. Принципите на ISO 9001:2000 са:
1. Организация, ориентирана към клиента 2. Водеща роля на ръководството 3. Въвличане на персонала 4. Процесно-ориентиран подход 5. Системен подход към управлението 6. Непрекъснато подобряване 7. Вземане на решения на базата на факти8. Взаимно изгодни връзки с доставчиците
Discussion about this post