Мобилните устройства вече изместиха компютрите като основно средство за достъп до любимото съдържание в YouTube. Световната пандемия само допринесе допълнително за развитието на тези трендове. Все повече хора браузват и стриймват видео, докато са в движение от смартфоните и таблетите.
Въпреки това най-подходящо е да се наслаждавате на клипове, филми, телевизионни предaвания, документални поредици и други видео продукции на телевизорите. От една страна тези устройства имат по-големи размери, а от друга поддържат по-висока резолюция. Google потвърдиха, че през последните седмици на 2020г. са достигнали рекордни стойности.
Според официалните им данни повече от 120 млн. потребители са стриймвали съдържание на телевизорите свързани към интернет от YouTube през декември. За сравнение предишното върховно постижение регистрирано от трафик на най-популярната платформа към телевизорите датира от през март 2020г.
Тогава повече от 100 млн. души в САЩ са стриймвали на големите екрани, докато се изолират от влошаващата се обстановка около коронавируса, информира MakeUseOf.
Хората с премиум акаунти в YouTube са изключително активни в стриймването на съдържание на големите телевизори. Тези стойности са добро доказателство за популярността на платформата. Вероятно първата асоциация, която ви хрумва като чуете услуга за стрийминг е Netflix.
Увеличаващият се трафик в YouTube само показва, че доста хора предпочитат профилите си, за да гледат любимите съдържание. Google неслучайно дават приоритет на телевизорите е свързано с рекламната им дейност. Само през миналата година YouTube са генерирали $6.9 млрд. от маркетинговите партньори на компанията, което е 46% ръст, спрямо предхoдната година.
По този начин услугата става по-предпочитан избор, както за потребителите, така и за авторите на съдържание.
Още от Digital: YouTube ще позволи да споделяме части от видео клиповете онлайн
Discussion about this post