Виртуалната реалност е още в зародиш, но според доста компании тя има голямо бъдеще. Сред тях е и Google, която вече експериментира с това как ще изглеждат рекламите в тази среда, съобщава VRSource.
Това е един от проектите на Area 120, отделът на Google, за експериментални разработки. Той се казва Advr и търси най-ефективния начин за реклама във VR среда. За сега тя наподобява познатите ни реклами в YouTube. Те могат да се появяват в началото на даден клип и да се прескачат чрез задържане на очита върху бутона Close Ad за 2-3 секунди.
Ето как ще изглежда рекламата във виртуална реалност според Google.
Ако става дума за приложение и игра, то тогава рекламата може да е като банер в менюто. Когато потребителят го погледне, той ще се анимира, а ако задържи поглед по-дълго, ще изскача и видео реклама. За сега всичко това е само експеримент и не означава, че рекламите задължително ще изглеждат по този начин. Той обаче изглежда доста логичен и естествено продължение на сегашните видео реклами.
Още от Digital: Знаете ли, че: Рекламите изразходват половината от месечното ни потребление за интернет
Discussion about this post