От всички издатели на компютърни игри Electronic Arts изискват най-дълго време преди да публикуват обновления на заглавията си. Обикновено потребителите чакат около година за да се сдобият с ново издание от поредица игри и всяка нова игра означава ново начало за персонажа или отбора, с който те се подвизават във виртуалния свят. Съвсем скоро обаче, неудобството от ново генериране на героите и отборите ще бъде премахнато, заради новата услуга в компютърен облак, която EA ще представи.
Президентът на EA Sports, Питър Мур, съобщи, че в момента компанията работи по проект за подобряване преживяването на потребителите по време на игра и част от този проект е съществуването на постоянни профили на играчите, които ще се съхраняват на отделен сървър, а не просто на хард диска на конзолата за игри. Тези профили ще съдържат цялата информация, която потребителите са генерирали в определена игра, предаде Geek.com.
Ако например играете FIFA 11 и сте положили истински усилия с отбора си, то всички тези данни ще се запишат и при закупуване на FIFA 12 няма да се налага да почвате от начало, а ще можете да ползвате същите герои. Мур не сподели кога тази технология ще бъде предложена за потребителите, но вероятно ще бъде скоро. Услугата в компютърен облак ще бъде използвана и за други заглавия на Electronic Arts, но вероятно първо ще се използва от спортните игри.
Discussion about this post