Новият таблет нa Hewlett-Packard беше в центъра на вниманието на конференцията HP/Palm WebOS 2011. Почти една година след купуването на Palm, Hewlett-Packard най-сетне успя да извади WebOS-базиран компютър-таблет. Ще успеят ли обаче Hewlett-Packard да заинтригуват и потребителите дотолкова, че новият им WebOS таблет да стане и център на най-много продажби?
Сега вече неизвестните пред потребителите са подробностите около цената и търговското разпространение. Дали обаче това е така, и не закъсняват ли Hewlett-Packard с пускането на своя Touchpad? Според експертите, отговорът на този въпрос засега не е еднозначен. От една страна, сме в ерата на бума на таблетните устройства, така че очакваната промоция през септември 2011 година не е чак толкова далечна дата. От друга страна, анонсирането на един продукт, и установяването му в търговската мрежа са две различни неща.
Apple, RIM, Dell, и Motorola имат конкретни дати за пускането на своите таблети още през първото тримесечие на годината. Единствено G-Slate на LG изостава от групата на големите с промоция на устройството си през лятото. Във всеки случай, каквото и да се случи дотогава, едно есенно появяване на пазара на нов таблет крие опасността от слаб интерес от страна на потребителите поради преситеност.
При това, единственият начин за успех остават ниска цена и страхотна функционалност. А това е летва, която дори компания като Hewlett-Packard едва ли ще успее да прескочи. Най-вече защото да се наложиш в морето от подобни продукти не би могло да стане толкова лесно. Може би единствено Windows-базирано устройство би могло на този етап да предизвика сериозен интерес у широката публика, и въпреки това то пак би се задържало само при реални превъзхождащи параметри спрямо останалите. Дали Hewlett-Packard не са наясно с тези анализи, или просто имат няои скрити козове, предстои тепърва да разберем.
Discussion about this post