Платформата за споделяне на кратки видео клипове отдавна е на челни позиции в класациите за изтегляния и приходи в App Store и Google Play. Няма да е пресилено да кажем, че TikTok е свеотвен хит, с който вече се съобразяват всички водещи компании. Актуалните трендове показват, че още до края на годината приложението ще спечели повече от реклама, в сравнение с Twitter и Snapchat взети заедно.
Oще по-любопитното е, че до две години е възможно TikTok дори да изпревари по този ключов показател YouTube. Всички тези данни за популярността на хитотово заглавие закономерно тревожат Facebook. Очаква се приложението на ByteDance да генерира годишно около $23.6 млрд. до края на 2024г., съобщава theguardian.
Времето, което потребителите прекарват в TikTok се увеличава постоянно и достига рекордни параметри за мобилната индустрия. Традиционно това е категория, в която Facebook са свикнали да доминират със своето представяне.
Преминаването на границата от 1 млрд. потребители отне на TikTok около четири години и се похвалиха с този успех през 2021г. Още преди края на настоящата година над 500 млн. нови профили се очакват в приложението. Едва ли е изненадващо, че Facebook са притеснени от невероятният интерес към конкурентната платформа, особено сред най-младата аудитория.
Meta ще запазят своята лидерска позиция при рекламите, като се очаква да генерират над $80 млрд. в края на 2024г. Самият факт, че външно приложение може да достигне аудиторията на Instagram (2 млрд. души) или Facebook (2.9 млрд.) е категорично доказателство за успеха на TikTok. Изглежда, че притесненията на Марк Зукърбърг са напълно основателни.