Когато чуят термина „блогър“ повечето хора си представят тийнейджър, който седи в мазето на родителите си и забърква неприятности в интернет. Времето обаче се промени и интернет помогна на много бизнесмени да го използват като начин за увеличаване на приходите си, чрез ефективно маркетиране на бизнеса си пред своите клиенти.
Вашият любим блогър може да е популярен, но дали той печели от това? Не се заблуждавайте от високия рейтинг и големия брой последователи, защото това не винаги осигурява приходи. Освен това възрастта и нивото на образование няма значение. Въоръжени с интернет връзка и желание да успеете, разполагате с всички ресурси, от които се нуждаете, за да извлечете полза от бизнеса си.
И така, какво ви трябва за да бъдете успешен предприемач, докато използвате интернет за маркетинг на вашия бизнес? Според Forbes имате нужда от план и от хора, които действително са били там, където искате да бъдете вие.
1. Намерете си бизнес треньори, които могат да ви помогнат да откриете слабите си места и възможностите ви за растеж.
2. Научете се как да задавате на вашите клиенти правилните въпроси, за да решите проблемите си с точни решения, за да не губите време. Това е известно като „Ask Method“ и е създаден от Райън Левеске.
3. Наемете екип, който ви позволява да правите неща, които само вие можете да направите.
4. Наемете външни експерти / консултанти, за да оптимизирате най-печелившите потоци, за да ги направите още по-изгодни.
5. Инвестирайте във вашите бизнес познания, това ще ви позволи да вземате разумни решения и да разширите вашата компания.
Освен това от медията съветват да си осигурите поне един от четирите центъра за печалба – дневни приходи, седмични приходи, месечни и годишни приходи. Постепенно се опитайте да развиете всеки един от тези потоци от приходи.
Discussion about this post