Макар че все повече и повече хора започват да пазаруват онлайн, тенденцията показва, че индустрията печели все по-малко и по-малко от тези покупки. Това поне твърдят от AllThingsDigital.com, позовавайки се на проучвания на потребителското поведение през изминалите празници. Причината е, че купуваме много неща, които, обаче, имат ниска себестойност.
Според анализаторите, най-купуваните продукти онлайн са дигитални медийни продукти като MP3 музика или филми. Те, обаче, струват доста по-малко от физическите си еквиваленти: MP3-ките струват по-малко от CD-тата, електронните книги струват по-малко от печатните и дигиталните игри струват по-малко от физическите. Друга причина е непрекъснато падащата цена на потребителската електроника, в това число на таблетите, електронните четци и телевизорите.
Друг фактор е безплатната доставка, която предлагат много онлайн магазини. Преди, за да получим безплатна доставка, трябваше да поръчваме стоки над определена цена. Днес, обаче, с тази голяма конкуренция в онлайн пазара, много от магазините предлагат безплатно доставяне на поръчката независимо от броя продукти или цената им.
Discussion about this post