Селфитата са социален феномен от изцяло различно измерение и много хора продължават да качват огромно количество подобни снимки в профилите си. Вероятно не знаете, но напоследък се забелязва голям ръст в споделянето на изображения на хора, които хапват пред камерата. Създателите на видео стрийминг услугата Twitch решиха да се възползват максимално от тази тенденция. Компанията представи официално нов канал за потребителите си в интернет, който се казва „Social Eating“, информира BusinessInsider.
Както името подсказва този канал позволява на хора да стриймват на живо клипове как се хранят и да бъдат наблюдавани в реално време, докато го правят. На пръв поглед това изглежда доста странна идея. В момента Twitch полага много усилия да разшири присъствието си на пазара в Южна Корея. Потребителите в държавата качват много по-голямо количество на снимки и клипове, в които се хранят, спрямо другите страни.
На местния език т.нар. „социално хранене“ се нарича „Mokbang“ и има много хора, успяващи да спечелят хиляди долари на ден, докато излъчват видео как хапват. Twitch са забелязали, че интересът към този феномен се увеличава и на територията на Европа и САЩ. Премиерата на този канал е свързана и с желанието на компанията да започне да предоставят по-различно видео съдържание. Припомняме ви, че днес повечето потребители на услугата я използват за споделяне на екрана си, докато се забавляват с любимите си игри.
Discussion about this post