Teхнологичните иновации и мобилните приложения ни предоставят разнообразни възможности да изразяваме себе си и да се показваме в различна светлина в социалните мрежи, като добър пример в това отношение са селфитата. Вероятно всеки път, когато отворите акаунта си във Facebook ще откриете в него поне една нова подобна снимка на някой приятел и те набират все по-голяма популярност в интернет. Най-голямата козметична компания в света L'Oreal обръща специално внимание на този феномен и разкриха интересни подробности как интереса към селфи снимките се отразяват на нейния бизнес.
Френският производител е регистрирал приблизително 11% ръст в продажбите на своите продукти и са категорични, че причината за това е нестихващото ни желание да си правим селфита, независимо къде се намираме. Oт FastCoExist сега ни информират, че инвестициите на L'Oreal в технологиите и социалните мрежи са причината тя да увеличи с около 30% продажбите на компаниите Urban Decay и Nix, които вече притежава. В момента живеем в общество, в което хората търсят постоянно начини да се показват пред аудитория, което налага необходимостта те да използват грим и други козметични продукти.
L'Oreal също така вече разработиха собствено мобилно приложение, което позволява на потребителите виртуално да изпробват нейните продукти директно от своя смартфон. В този случай те могат да стартират камерата и максимално бързо да видят как би изглеждал даден грим на лицата им преди да решат дали да си го купят. Анализаторите са на мнение, че ръста в приходите, който се дължи на популярността на селфитата е причина за увеличение на продажбите и на другите водещи брандове в тази индустрия.
Discussion about this post