Проучване на фирмата за анализи на пазара Brand Keys показва, че Apple вече не са символ на новаторското мислене. Проучването, за което научихме от Cnet, е било проведено сред 4000 възрастни през юли, които е трябвало да отбележат кои компании считат за иновативни. Интересното е, че нито Apple, нито Samsung присъстват в челната тройка.
Apple, които миналата година взеха първото място в същото проучване, тази година са на четвърто място, Samsung – на пето (от трето през 2015 година), a Microsoft от 11-та миналата година са се свлекли на 18-та позиция през тази година. За сметка на това, Google държат челното място за най-иновативна компания през 2016 година, вероятно заради новаторски технологии от типа на автономните автомобили.
Още от Digital: След успеха на Pokemon Go, Apple искат да инвестират в технологията добавена реалност
Точно след Google се нареждат Amazon, известни с идеята си да доставят пратки с помощта на дронове, а на трето място са Facebook. Най-голям интерес предизвикват обаче новите брандове, влезли в челната двайсетица, сред които са Airbnb, Snapchat, Shutterfly, BuzzFeed, ClassPass и theSkimm. Според Brand Keys, всички те правят нещо, което кара пазарната ниша, в която се намират, да напредва бързо и което добавя реална стойност към продукта за самия потребител.
Discussion about this post