Ключов компонент от глобалната стратегия на Apple в пазара на мобилни устройства са базираните в Азия производители, които създават продуктите и. Благодарение на доклад публикуван от nytimes разбираме повече подробности за причините, които карат компанията да заложи нa подобна стратегия в сектора. Според данните основният мотив, който стои зад това решение е факта, че нито една американска фабрика не може да постигне резултатите, които китайските производители предлагат, информира iclarified.
Високопоставените служители на Apple обръщат сериозно внимание на гъвкавостта и скоростта, която работниците на компанни като Foxconn, Quanta или Pegatron демонстрират. Именно това са и ключовите фактори, които предпоставят изнасянето на цялото и производство в Китай. Лично Тим Куук също сподели, че в момента американските компании по никакъв начин не могат да се конкурират с азиатските.
Внушителната работна сила и изключителната бързина са водещите предимства, които принуждават Apple да създава продуктите си в Китай. По всичко личи, че тази тенденция ще продължи да се задълбочава и през 2012г., тъй като поне на този етап не съществува друга реална алтернатива. Следващите поколения на iPhone и iPad също ще бъдат създадени в Китай, където огромният производствен капацитет на фабриките позволява на Apple да отговори по най-добър начин на внушителното търсене към продуктите и.
Discussion about this post