Вече ви информирахме как да настроите кои приятели във Facebook могат да ви виждат онлайн. Сега искаме да фокусираме вниманието ви към новото лого на компанията. Актуализираният символ включва името на Facebook, което е изписано с главни букви в червени нюанси. Според официалните данни до броени дни логото ще започне да се използва в уеб сайтовете на Facebook. Tрябва да отбележим също, че старият символ в син цвят ще продължи да бъде лого на социалната мрежа.
Новият дизайн ще символизира Facebook като компания и ще е наличен във всичките им продукти, за да покаже на потребителите, че са различни от основното им приложение. Добавянето на Facebook брандиране към другите услуги на компанията се очаква да създаде позитивен имидж сред потребителите, съобщава Mashable. По този начин ще е напълно ясно, че приложения като WhatsApp, Instagram и Oculus са самостоятелни продукти, които се притежават от Facebook.
Компанията вече добави „from Facebook“ към имената на WhatsApp и Instagram, като новото лого е продължение на тази стратегия. Една от идеите, които е обсъждана е била промяна на името на социалната мрежа, за да се диференцира от самата компания. В крайна сметка е взето решение просто да се промени корпоративния символ. В заключение ще отбележим, че Марк Зукърбърг не крие желанието си да обедини Messenger, WhatsApp и Instagram в едно приложение.
Още от Digital: Как да възстановите Facebook акаунт, който сте спрели да използвате
Discussion about this post