Електрическите автомобили стават все по-достъпни, което ги превръща в предпочитан избор за увеличаващ се брой потребители. Масовото навлизане на повече компании в EV сектора е гаранция за дългосрочни иновации и технологични подобрения. Tesla е най-емблематичният производител на електромобили, които изпитват все по-силна конкуренция на традиционните брандове.
Стратегията на компанията да предлага нещо различно и уникално на своите клиенти продължава да дава доста позитивни резултати. Софтуерните ъпдейти са важна част от екосистемата на Tesla, което важи с пълна сила и за използването и свързването на външни устройства в купето.
Ако притежавате автомобил на компанията или сте се возили в такъв вероятно сте забелязали, че инфотейнмънт системата не е оптимизирана за Android Auto и Apple CarPlay.
Всъщност това е умишлено решение на Tesla, която опитва да промотира своите собствени услуги за сметка на конкуренцията. Не е нужно да инсталирате актуализации или да отстранявате други проблеми. Самата екосистема на компанията пречи да използвате Android Auto.
От Tesla вярват, че собственият им софтуер се интегрира по-добре с архитектурата на електрическите превозни средства. Клиентите им могат да се наслаждават на оптимално потребителско изживяване, докато слушате музика или използват навигационната услуга по време на пътуване.
Подобна стратегия вече се възприема и от други водещи производители на автомобили, като General Motors.