Може и да не сте забeлязали, но търсачките следят внимателно колко популярен е вашият сайт и дали броят на генерираните препратки е резултат от реални посещения.
Търсачките имат алгоритми за анализ на естествения растеж на посещаемост на сайта ви. Ако се установи, че един нов сайт започне да генерира прекалено много препратки за една нощ, това светва като червена лампичка. Защото ако проекта не принадлежи на някой голям играч от дадена индустрия, привличането на повече от сто връзки за една нощ е меко казано невероятно. Защо това е важно?
Сайтове, които изграждат популярност постепенно и адекватно за индустрията си печелят популярност на коректни играчи. А това е важно за даване на точки от търсачките.
Някои може да сметнат подобна политика за дискриминация, тъй като само най-популярните проекти могат да разчитат на ежедневна популярност. Означава ли това, че нов уеб проект, който не заочне съществуването си много активно не би се котирал добре?
Отговорът на този въпрос не може да бъде еднозначен. Едно обаче е сигурно – най-добрата и печеливша стратегия е да търсите популярност на дневна база и да не се изкушавате от генериране на изкуствен трафик.
И не забравяте – говорим за света на бизнеса! Ако нямате нещо, което да се търси, не разчитайте на голяма популярност.
Discussion about this post