Едно последно проучване на Wall Street Journal е имало за цел да определи разликите между уеб навиците на богатите (тези които печелят по 500 000 щатски долара или повече годишно), и обикновените потребители, информират от Huffingtonpost.
Когато става въпрос за храна, заможните много по-често прибягват към интернет услугите. Шестдесет и един процент от богатите потребители използват Интернет, за да направят резервация в даден ресторант, или да резервират места в хотели. Особено популярни сред тази прослойка (70%) са услуги в социланите мрежи, които използват местоположението на потребителите, като например Foursquare. Тези цифри за останалата част от населението са следните: 13% правят онлайн резервации, а 23% използват сайтове от рода на Foursquare.
Седемдесет на сто от богатите потребители четат новини онлайн, докато за обикновените потребители този процент е само 44 на сто. Тридесет и осем процента от заможните прекарват времето си в мрежата като посещават уебсайтове за възрастни, в сравнение с 23% за останалата част от населението. И все пак според статистиката на Wall Street Journal богатите потребители отделят много по-малко време за сърфиране в интернет с цел забавление. Интересното е, че единственото, по което богати и по-бедни потребители си приличат, е използването на онлайн банкиране.
Discussion about this post