Snapchat е едно от най-популярните приложения за водещите мобилни платформи и потребителската му база продължава да расте със стабилните темпове. В момента от него се изпращат над 700 млн. съобщения на ден и компанията вече работи над нова функция, която скоро ще бъде интегрирана към заглавието. Snapchat планират да комбинират в нея два ключови елемента, а именно данни за локацията на потребителите и стикери, които ще виждаме в съобщенията си, предаде Engadget.
Идеята на компанията е хората, които използват приложението да имат възможността да прикачват допълнителни филтри към публикациите си, които са базирани на местоположението ви. Някои потребители вече виждат жълти стикери с текст „Broadway” или „Маnhattan”, когато преминават през тези райони. Други хора, които използват Snapchat също така информираха за наличието на стикери, които могат да бъдат отворени само когато получателя е на територията на големи летища.
Създателите на приложението също така работят с водещи брандове, за да добавят техните лога към снимки и изображения на определени събития. Новите стикери, с които експериментират от Snapchat могат да се превърнат в допълнителен източник на приходи за компанията. Все още не знаем кога тази интересна функционалност ще е достъпна за всички потребители, които работят с популярното приложение.
Discussion about this post