Не е тайна за никого, че смартфоните на Sony разполагат с най-добрите камери, като компанията също така продава своите усъвършенствани сензори и на други водещи производители в индустрията. По този начин те също могат да се възползват от тяхната предимства и да реализират премиерата на атрактивни устройства за фотография, но и позволява на японския бранд да генерира допълнителни приходи. Последните данни на анализаторите показват, че Sony е доминиращия фактор в пазара на CMOS сензори, които се използват масово от смартфони и разполага с дял от приблизително 35%, информира DigitalTrends.
По този начин компанията е генерирала приходи от $3.6 млрд. в този сегмент от общите $6.7 млрд. и за в бъдеще възнамерява да разшири още дистанцията, в сравнение с другите брандове в тази пазарна ниша. Данните показват, че Samsung е вторият най-голям производител на CMOS сензори с дял от 19%, следвана от брандове като OmniVision, On Semiconductor, Canon, Panasonic и Toshiba. Трябва да отбележим, че тези компоненти не се използват само в смартфони, а и в други мобилни устройства, но също така намират приложение и в набиращите популярност дронове.
Припомняме ви, че мнозина анализатори са на мнение, че предимствата на CMOS сензорите ще доведат до навлизането на все повече джаджи, които поддържат виртуална реалност, тъй като са много подходящи за тази технология. Тези компоненти също така подобряват работата и на двойните камери, с които работят все повече смартфони на пазара и със сигурност ще имат все по-голямо присъствие в индустрията. Ще е интересно да видим колко време Sony ще продължат да доминират този сегмент и дали Samsung ще успеят да скъсят дистанцията между тях.
Discussion about this post