Moбилните игри са най-добрият начин да се забавляваме с големите дисплеи и мощните процесори на смартфоните. Популярността на заглавия като Angry Birds и Pokemon Go провокират не само по-голям интерес сред потребителите, но и повече приходи за разработчиците. Последните данни на анализатори от SuperData Research показват, че 2016г. е бил най-добрата година в сферата на мобилния гейминг досега. Според тях през 2016. потребителите са изхарчили над $91 млрд. за покупка на игри.
Любопитен факт е, че днес има над 2.6 млрд. активни потребители, които играят на смартфоните. Преобладаващата част от тях живеят в Азия, предаде PhoneArena. Най-успешната година за мобилния гейминг е свързана с повече приходи за разработчиците, по-голям брой игри за потребителите. Приходите в този сегмент се очаква да продължат да нарастват и в следващите три години. Най-популярното заглавие в глобален мащаб е Pokemon Go, която генерира приходи от приблизително $788 млн. В същото време Super Mario Run спечели над $14 млн. само за три дни след премиерата и все още е достъпна единствено за iOS.
Забелязва се и сериозен интерес към приложенията оптимизирани за виртуална реалност. През последните 12 месеца компаниите, които ги разработват са спечелили около $2.7 млрд., но анализаторите очакват приходите от VR игрите да се увеличат до $17.8 млрд. през 2019г. Игрите с добавена реалност са спечелили $1 млрд. тази година и ще продължават да бъдат толкова популярни. В заключение ще отбележим, че Samsung Gear VR са най-продаваните VR очила с продажби от 2.3 млн. през 2016г.
Вижте как най-лесно да спрем рекламите в мобилните игри на смартфон
Discussion about this post