Рекламните банери са навсякъде. Просто влезте в някой популярен уебсайт и ще видите поне няколко такива. Действително, този вид реклама е един от най-разпространените методи за онлайн маркетинг, който се доказа като изключително успешен. Въпреки това, според някои хора бъдещето му е в опасност.
Специалистите твърдят, че този вече малко поостарял тип реклама скоро ще даде път на един нов тип – реклама чрез интерактивно видео. Всъщност, това до голяма степен вече се случва. От сайта Memeburn.com посветиха материал именно на промените, които текат в момента в индустрията за онлайн реклама. Да видим какви са те.
1. Рекламните банери
В ранните години на онлайн маркетинга, именно банерите се оказаха най-ефективната реклама. Те до голяма степен бяха просто адаптирана към виртуалния свят версия на рекламни физически продукти. Но потребителите, които тогава не бяха виждали друг тип реклама, бяха напълно доволни, а подобни банери рекламираха всичко – от играчки до недвижими имоти.
2. Промяната
Интернет постепенно се промени и с него се промениха и нашите очаквания. Днес всеки потребител иска да извлича забавление от всичко, което прави в Интернет, включително и от гледането на реклами. Тъй като банерите не предлагат необходимата интерактивност, компаниите се обърнаха към друг метод – видео реклама.
Има, обаче, и хора, които все още използват рекламни банери и това си има доста добро обяснение. Банерните реклами се зареждат от само себе си, след като отворим някой сайт, и това се счита за „осъществена реклама“. При видеоклиповете, обаче, нещата стоят по друг начин: не трябва просто да отворим един сайт, но и да изгледаме самия видеоклип.
3. За какво се използва онлайн видеото
Ако се чудите за какво точно компаниите използват видео реклами, от Memeburn.com ни дават подробни детайли: целта на тези реклами е най-вече да запознаят хората с бизнеса на съответната компания, след това да осъществят директна комуникация между клиента и рекламодателя и по-нататък, да ускорят уеб трафика към определен сайт и, разбира се, да стимулират продажбите.
Discussion about this post