Мобилната индустрия продължава да е изправена пред редица предизвикателства. Първите две тримесечия на годината очертаха стабилен спад в търсенето и продажбите. Световният пазар на смартфони е засегнат от затруднени доставки, но също от икономически санкции, инфлация и в определени случаи локдауни заради коронавируса.
Производителите се надяват да имат повече успех през следващите месеци, когато активността на потребителите традиционно е по-висока. Aнализатори от Counterpoint Research потвърдиха негативните трендове, отчитайки 14.2% спад в продажбите през второто тримесечие.
Толкова ниски стойности в световен мащаб са регистрирани при премиерата на iPhone 5 преди почти десетилетие, съобщава BGR.Водещите производители на Android губят позиции с едно любопитно изключение. Honor е единствената компания, която успява да разшири своето влияние в периода между април-юни.
Още по-впечатляващото е, че продажбите се увеличават с невероятните 103.3%, докато повечето компании регистрират двуцифрен спад. Доставките на Honor са се удвоили през последните 12 месеца, което е ясна индикация за дългосрочният им успех.
Въпреки затрудненията през последните месеци компанията изглежда е намерила правилата бизнес стратегия. Honor разчитат не само на китайския пазар, но също на влиянието си в Европа и други ключови пазари. Анализаторите са на мнение, че новите устройства с този бранд набират популярност за сметка на другите локални брандове като Oppo, Vivo и Huawei.
Интеграцията на технологии като 120Hz дисплеи, лицево разпознаване и бързо зареждане също допринасят за популярността на Honor.