Sony е компания с дългогодишна история и традиции и един от най-популярните технологически брандове в последните десетилетия. Вероятно всеки от нас е използвал в миналото иновативните за времето си Trinitron телевизори, видео камери и плейъри, уолкмени или MP3 плейърите на японския гигант. Sony продължават да полагат невероятни усилия, за да се адаптират към динамично променящите се условия в индустрията и да разширят влиянието си в мобилната индустрия.
Сега от компанията разкриха повече детайли за корпоративната стратегия, на която планират да заложат в следващите три години, информира Android Police. Oсновната бизнес цел на японския бранд е за този период е оперативната печалба на Sony със стабилни темпове да се увеличи до €3.6 млрд. За да постигне това компанията ще насочи изцяло вниманието си към най-печелившите си дивизии и ще представя устройства насочени към специфични ниши.
Акцентът на Sony ще бъде концентриран върху производството на камера сензори, гейминг конзоли, смартфони и таблети. В момента мобилния бизнес на компанията продължава да е едно от проблемните пера в нейния бюджет, но въпреки това тя успява да постигне последователни и стабилни резултати през последните тримесечия.
Sony ще се опитат да реализират премиерата на по-малко флагман смартфони и таблети Xperia, за да оптимизират приходите си и да се превърнат в по-влиятелен бранд в индустрията. Ще е интересно да видим дали тя ще успее да постигне тази амбициозна цел, за която ключово значение ще има представянето на дългоочаквания Xperia Z4.
Discussion about this post