Стрийминг платформите промениха изцяло достъпа до мултимедийно съдържание. Когато става въпрос за музика най-популярните услуги са Spotify и Apple Music. Стотици милиони потребители се възползват от впечатляващите им функции за достъп до музиката, която харесват. Скоро конкуренцията в тази пазарна ниша може да се изостри драстично.
Разработчиците на хитовото приложение TikТok проявяват все по-голям интерес към стрийминг услугите. Амбициите им са да представят достатъчно добър продукт, който да отмъква потребители от Spotify и Apple Music. Вече е започнал и тестова фаза с ограничен брой потребители в някои страни.
Едва ли ще се изненадата, че името на приложението е TikTok Music. Трябва да отбележим, че е осигурен достъп до каталога на четирите водещи лейбъла. Това са Universal Music Group, Warner Music Group и Sony Music. По този начин ще може да се насладите на любимите парчета и албуми на водещите изпълнители в различните жанрове.
Бета версията на приложението засега е ограничено до Бразилия, Индонезия, Мексико, Сингапур и Австралия, информира TechCrunch. Все пак TikTok ще позволяват и на потребителите от други страни да използват услугата, за да я направят по-популярна. Месечният абонамент е около $8, като все още не знаем дали ще са достъпни годишни абонаменти на по-изгодна цена.
ТikTok Music има потенциала да привлече вниманието на най-активните потребители на TikTok, което може да гарантира дългосрочния успех на услугата.