Google Play Store е най-сигурното и лесно достъпно място, от където може да изтеглите нови приложения и да актуализирате старите си игри. От време на време обаче може да се сблъскате с някои проблеми.
За съжаление, когато това се случи, кодовете за грешки, които Google представя остават неразбираеми за голяма част от потребителите и по този начин не помагат за бързото решаване на проблемите.
Ето защо решихме да ви представим информацията на Android Authority, които предлагат на вниманието ни списък с най-често срещаните грешки в Google Play Store и техните решения.
Error 944
Error 944 се появява, когато Google Play Store сървърите са офлайн или има някакъв друг проблем със свързването. В този случай, изчакайте известно време преди да опитате отново да получите достъп и не пипайте настройките на приложението, защото проблема не е при вас.
Error 941 / 927 / 504 / 495 / 413 / 406 / 110 / rh01 / rpc:aec:0
Ако сте имали проблеми с изтеглянето на приложения от Play Store, вероятно сте се сблъсквали с грешките Error 495, 110 или някой от другите кодове изброени по-горе. Въпреки че те всички показват различни проблеми при изтеглянето на приложения, решението е едно и също, което е нов Google ID на вашето устройство, а това не е трудно да се направи.
За целта трябва да изтриете Google Play Store данните като отидете в Settings > Apps > All > Google Play Store > Clear data & Clear cache. Така ще разберете дали това ще реши проблема ви. Ако ли не, ще се наложи да изтриете данните си и от Google services framework. Така ще получите нов Google ID за вашето устройство. Получаването на ново ID обаче може да създаде проблеми с някои от вашите приложения, така че може да се наложи да ги преинсталирате. Ако все още имате проблеми след това, ще трябва да изтриете профила си в Google от вашето устройство. За да направите това, и да го добавите отново след рестартирането, отидете в Settings > Accounts > Google.
Error Processing Purchase (DF-BPA-09)
С тази грешка може да се сблъскате в случаите, когато искате да изтеглите платено приложение. За да решите проблема ще се наложи да изтриете данните в Play Store приложението си. За целта отидете в Settings > Apps > All > Google services framework и натиснете „Clear data“. Ако това не помогне, логнете се в Google Play Store от компютър и изтеглете от там приложението на устройството си.
Error 919
Ако видите тази грешка, то това означава, че на устройството ви няма място за приложението което искате да изтеглите или за актуализацията. За да решите този проблем, започнете с премахването на някои стари неизползвани приложения, стари снимки, видео или музика, за да освободите място.
Error 491 / 923 / 101
Error 491 означава, че тегленията и актуализациите са невъзможни за вашето устройство, тоест нещо някъде сериозно се е объркало. За да коригирате тази грешка, ще трябва да изтриете и след това да добавите същия или нов Google акаунт за вашето устройство. За целта отидете в Settings > Accounts > Google menu, кликнете върху акаунта и след това натиснете “Remove account”.
Рестартирайте вашия смартфон или таблет, след което се върнете в Settings > Accounts > Google и отново се логнете в акаунта си. И накрая отидете в Settings > Apps, изберете таба „All“, превъртете до Google Services и кликнете върху „Clear data“.
Error 403
Error 403 е грешка, която е подобна на Error 491 и означава, че по някаква причина някои изтегляния и актуализации са невъзможни. Този проблем е причинен от конфликт, който се появява, когато се използват две или повече Google акаунта на едно устройство за закупуване на приложения. За да решите проблема, влезете в Google профила си, от който сте купили приложението, деинсталирайте го и след това извършете покупката. Ако това не работи, отстранете историята на търсенията си в Play Store като отидете в Play Store Settings > Clear search history.
Error 927
Това е още една грешка, която може да се появи в случаите когато се опитвате да изтеглите приложение или актуализация, но тя не е свързана с вашето устройство или с акаунта ви, а означава че текат актуализации на Play Store. Най-доброто решение е да изчакате малко преди да опитате отново да изтеглите приложението, което искате. Освен това може да изчистите данните за Play Store и Google Services под Settings > Apps > All.
Error 481
Този код означава, че има някаква голяма грешка с вашия акаунт. Единствената корекция е да премахнете стария си профил и след това да се регистрирате с нов. Може да изтриете акаунта си под General Settings > Accounts > Google.
Error 911
Error 911 се дължи на някакъв проблем с текущата ви Wi-Fi връзка, но понякога може да бъде решен с изчистването на данните на Play Store, както с повечето кодове за грешки. Ако сте свързани към Wi-Fi хотспот, който изисква вход, възможно е Error 911 да се появява, защото трябва отново да удостоверите връзката си. След като направите това, отворете приложението и опитайте отново. Ако все още имате проблеми след това, най-вероятно проблемът е с вашата Wi-Fi мрежа, така че опитайте с различна връзка.
Вижте 9 начина за достъп до Google Play, ако приложението не работи
Discussion about this post