Преобладаващата част от потребителите асоциират търсенето в интернет с Google. Това не е изненадващо, но е факт, че има много алтернативни платформи за откриване на съдържание онлайн. Трудно е да се създаде алгоритъм, който е по-добър от Google Search, но конкурентните платформи разчитат на повече опции за сигурност, за да привличат внимание.
Поверителността на личните данни е приоритет, към който се стремят услуги като Brave Search, Qwant и DuckDuckGo Search. Отскоро към тях е налична още една интересна опция. която се казва You.com. Както името подсказва фокуса при работата на търсачката са крайните потребители.
Създателите на You използват комбинацията от резултати от заявките, приложения и икони за бърз достъп, с които бързо предоставят информацията, която предлага „дигиталния интерфейс“ на забързаното ни ежедневие. Търсачката обещава и да спести ценно време за скролване в сайтове с неполезна информация.
Ако изберете You.com може да очаквате максимална поверителност, тъй като търсачката няма да споделя и продава данните ви на външни платформи. Функциите по подразбиране могат лесно да се модифицират и да ви предложат изживяване, което е още по-близо до индивидуалните ви предпочитания.
Един от принципите на работа на You.com е агрегирането на информация, чрез сортиране и сравняване на резултатите. Скролването между различните табове ще позволи да разгледате повече информация за по-кратко време преди да направите своя избор.
Полезна опция позволява да харесвате или отхвърляте резултати, които виждате, за да филтрирате бъдещите неща, които ще се показват от търсачката. От меню „Preferred Sources“ може да изразите предпочитания за източниците, чието съдържание да виждате.
Индивидуалният подход към всеки потребител е уникална характеристика, с която You.com може да привлече вниманието на повече хора, които търсят по-бърза търсачка, която предлага лесен достъп до голямо количество полезна информация.
Още от Digital: 5 интернет търсачки, които могат да гарантират поверителността ни
Discussion about this post