Основната част от приходите, които най-голямата социална мрежа в интернет Facebook генерира продължават да са свързани с рекламата. Въпреки невероятната и популярност, а също и факта, че тя се използва от над 1 млн. потребители в интернет компанията все още изостава по този ключов показател от Google. Facebook планират да заложат на амбициозна стратегия, която да и позволи да промени тази ситуация и сега официално представиха най-новата си функция, която носи името „Partner Categories”, съобщава venturebeat.
Всъщност под това име се крие нова маркетингова платформа, която ще позволи на рекламните партньори на Facebook да я използват, за да изпращат по-ефективни послания към потребителите. Информацията, на която „Partner Categories“ e базирана е свързана с това какви неща пазаруваме в интернет, както и стоките, от които се интересуваме, когато сме онлайн. Новият продукт представлява комбинация от данни генерирани от активността ни в социалната мрежа, но също и от външни страни на компании като Datalogix, Epsilon, Axciom и др.
В момента тази функция е достъпна в САЩ, но постепенно ще намери приложение и в други държави по света, а при старта и рекламодателите ще могат да фокусират дейността си към над 500 различни категории потребители. Всъщност те ще насочат рекламите си към не само на базата на действията ни във Facebook, но и на тази свързана с браузването на други страници в интернет. Именно и това е ключовият компонент, който стои зад разработването на проекта „Partner Categories“, чиято oсновна цел е да увеличи приходите на компанията от реклама.
Discussion about this post